Account Manager – Ricoh, DL: 22.11.

Ricoh on yksi maailman johtavista digitaalisten toimistoratkaisujen ja palveluiden toimittajista, jonka strateginen painopiste on erikoistua tulevaisuudessa erityisesti tiedonhallintaan ja digitaalisten palveluiden tuottamiseen.

Ricohin tärkeitä arvoja ovat palveluhalukkuus, asiakkaan asemaan asettuminen ja ympäristöystävällisyys. Asiakastyytyväisyys on heille erittäin tärkeää ja he pyrkivät olemaan Suomen halutuin ratkaisukumppani. Ricohin innovatiivinen tuotevalikoima tarjoaa laitteet, ohjelmistot, palvelut, ratkaisut, hallinnointi- ja konsultointipalvelut tämän päivän työvoiman tarpeisiin. 

Ricohilla on toimintaa yli 200 maassa ja globaali liikevaihto oli 2019 noin 17,4 miljardia euroa. Ricohilaisia on Suomessa yli 50 ja liikevaihto on noin 20 milj. euroa. Yhdessä jälleenmyyjäverkoston kanssa Ricoh kattaa koko Suomen ja palvelee kaikissa asiakirjojen hallintaan liittyvissä prosesseissa. Lisätietoja Ricohista ja toiminnasta voit lukea nettisivuilta www.ricoh.fi 

Etsimme nyt Ricoh Finland Oy:n toimistolle Espooseen Account Manageria kokoaikaiseen ja vakituiseen työsuhteeseen. Account Managerina toimit Ricoh Finlandin suurasiakasmyynnissä vastaten paikallisten sopimusasiakkuuksien sekä kansainvälisten sopimusasiakassuhteiden kehittämisestä löytämällä uusia ratkaisuja. Monipuolinen tehtävä yhdistää asiakkuuksien kehittämisen uusasiakashankintaan, joten päivittäisessä työssäsi etsit sekä löydät lisämyyntimahdollisuuksia jo olemassa oleville, tyytyväisille asiakkaille ja olet myös aktiivisesti yhteyksissä uusiin asiakkaisiin. Kansainvälinen ympäristö tarjoaa sinulle mahdollisuuden työskennellä sekä suomeksi että englanniksi, joten edellytämme sinulta erinomaisia esiintymis- ja viestintätaitoja edellämainituilla kielillä.

Taustaltasi voit olla vielä urasi alkuvaiheessa ja etsimässä ensimmäistä kokoaikaista työpaikkaasi, tai vaihtoehtoisesti voit olla jo edennyt urallasi b2b-myyntitehtävien pariin. Tärkeää on, että ensiluokkainen asiakaskokemus on sinulle kunnia-asia: pystyt tuottamaan asiakkaille aitoa lisäarvoa ja parantamaan asiakkaan työn tehokkuutta, sinulla on kyky kuunnella asiakasta, rakentaa luottamusta ja löytää asiakkaan liiketoimintaa parhaiten tukevat ratkaisut. Siksipä arvostammekin ratkaisukeskeistä ja aktiivista asennetta. Menestyäksesi tässä tehtävässä et lannistu vähästä, keräät järjestelmällisesti tietoa ja koet asiakashallinnan järjestelmien käyttämisen luontevaksi. Tärkeintä on kuitenkin motivaatiosi myynnillisiä tehtäviä kohtaan!

Arvostamme: 
  • Relevanttia korkeakoulututkintoa
  • Aiempaa kokemusta myynnin parista
  • Motivaatiota myyntiä kohtaan
  • Tietoteknistä osaamista, mukaan lukien etätyöskentelytaitoja
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
Tarjoamme sinulle: 
  • Mahdollisuuden päästä osaksi globaalia kansainvälistä yritystä vastuulliseen tehtävään, jossa työskentelet paikallisten suuryritysten ja Ricohin kansainvälisten sopimusasiakkaiden kanssa
  • Tilaisuuden päästä tutustumaan Ricohin strategian muutosprosessiin, jossa painopistettä muutetaan kohti digitaalisten palveluiden kehittämistä
  • Laajat kehittymis- ja etenemismahdollisuudet tulevaisuudessa
  • Kattavan koulutuksen, nykyaikaiset työkalut ja myynnin järjestelmät
Olisitko sinä etsimämme henkilö? Lähetä CV:si ja hakemuksesi pdf-muodossa 22.11 mennessä täällä: https://apply.atalent.fi/ricoh-finland-account-manager-11-2020. Huomioithan, että käymme saapuneita hakemuksia läpi myös hakuajalla.

Halutessasi lisätietoa tehtävästä tai hakuprosessista, ota yhteyttä aTalentin Recruitment Manageriin Laura Seppään (040 557 93 89, laura.seppa[at]atalent.fi). Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset. Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyritykseemme Ricoh Finland Oy.

Julkaistu 15.11.2020
Takaisin ylös