Asiakaskontaktoija – LevelUp, DL: 20.2.

LevelUp on Suomen kokonaisvaltaisin myynti-ja markkinointitoimisto. Tiimistämme löytyy digituotannon, sisällöntuotannon, digimarkkinoinnin, asiakaskontaktoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisia. Yhdessä olemme yksilöä parempia. Olemassaolomme tarkoitus on asiakashankintakustannusten pienentäminen sekä asiakkuuden arvon kasvattaminen. LevelUpilaisia on yhteensä lähes 40. Konttoreita meillä on Oulussa, Ylivieskassa ja Helsingissä. Palvelemme asiakkaitamme, jotta he voisivat tuottaa asiakkailleen entistä parempaa asiakasarvoa. Etsimme uutta asiakaskontaktoijaa, eli myyntiin ja asiakastyöhön rohkeasti heittäytyvää työkaveria liittymään tiimiimme joko Ylivieskan tai Oulun toimistollemme. Tulet osallistumaan soittotyöntekijänä monipuolisiin asiakasprojekteihimme, joissa pääasiallinen tehtäväsi on selvittää potentiaalisten asiakkaiden tarpeita, sopia tapaamisia tai tehdä myyntityötä. Yhteinen tavoite vaihtuvilla projekteillamme on auttaa asiakkaitamme myyntiprosessissa eteenpäin. Tehtävässäsi tulet kerryttämään kokemusta erilaisten asiakastarpeiden parissa sekä B2C että B2B-sektorilla. Lisäksi työviikkoosi kuuluu tulosten raportointia, palavereihin osallistumista ja kehitystyötä. Etsimme henkilöä, joka on heittäytymiskykyinen, kehittämishaluinen ja motivoitunut puhelimitse tapahtuvaan asiakastyöhön. Työskentelytavassasi näkyy halu auttaa asiakasta ja tähdätä pitkäaikaiseen asiakassuhteeseen. Voit omata kaupallisen koulutustaustan ja kokemusta asiakastyöstä, mutta näitäkin tärkeämpää on asenne, tavoitteellisuus ja aktiivisuus työskentelyä kohtaan. Tämä voi olla ensiaskeleesi kohti myynti- ja markkinointialan osaajaa. Liittyessäsi joukkoomme tulet osaksi nuorekasta ja motivoitunutta tiimiämme, jolla on taustalla vahvasti myyntiin erikoistuneen organisaation tuki. Tulemme panostamaan kehittymiseesi paljon ja näemme sinut tulevaisuudessa kehittämässä LevelUpia yhä asiantuntevammaksi ja paremmin asiakasarvoa tuottavaksi toimijaksi. Hakijalta odotamme:

  • Innostusta soittotyötä kohtaan ja halua kehittyä tehtävissäsi
  • Uteliaisuutta ja kiinnostusta asiakasprojektejamme kohtaan
  • Tiimityötaitoja sekä kykyä keskittyä itsenäiseen tekemiseen
Lisäksi eduksi katsomme:
  • Koulutustaustan kaupallisten opintojen parista
  • Työkokemuksen myynnin tai asiakaspalvelutehtävien parista
  • Englannin ja/tai ruotsin kielitaidon
Tarjoamme sinulle:
  • Myyntiin ja markkinointiin erikoistuneen organisaation tuen varmistamaan onnistumisesi
  • Mahdollisuuden osallistua LevelUpin myynnin, toimintatapojen ja muiden osa-alueiden kehittämiseen
  • Kiinteän tuntipalkan
  • Mahdollisuuden muovata omaa tehtäväkenttääsi kiinnostuksesi mukaan
  • Vapaamuotoisen ja nuorekkaan työyhteisön, jossa huumori on osa arkea
Mikäli kiinnostuit Asiakaskontaktoijan tehtävästä LevelUpilla, lähetä CV:si ja hakemuskirjeesi viimeistään 20.2.2019 mennessä seuraavan linkin kautta:https://apply.atalent.fi/levelup-asiakaskontaktoija-2-2019 Mainitsethan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Toivomme, että lähetät tiedostot pdf-muodossa. Käy tutustumassa LevelUpiin osoitteessa https://levelup.fi/. Lisätietoja tehtävästä, hakuprosessista ja aikataulusta voit kysyä aTalentin Recruitment Manager Mikko Lahdelta (puh. 0400 495 946, mikko.lahti@atalent.fi). * This job ad is in Finnish, because this particular job requires fluent Finnish language skills. *

Julkaistu 8.2.2019
Takaisin ylös