Digitaalisen markkinoinnin harjoittelija – Terveystalo, DL: 28.9.

Terveystalo on verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys. Tarjoamme yleis- ja erikoislääkäripalveluja, työterveys- ja työhyvinvointipalveluja, sairaalapalveluja, diagnostiikkapalveluja (laboratorio, kuvantaminen ja seulonta), kliinisiä lääketutkimuksia ja suunterveyden palveluja. Asiakkaitamme ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Vuonna 2019 Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Lääkärikäyntejä tehtiin noin 3,7 miljoonaa. Vuonna 2019 valtakunnallinen verkostomme kattoi noin 3000 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Toimipaikkaverkostoa täydentävät ympäri vuorokauden saatavilla olevat digitaaliset palvelut. Oma väki sanoo, että olemme joustava ja työntekijää arvostava työpaikka, jossa on hyvät mahdollisuudet kouluttautua ja kehittyä entisestään.

Terveystalo etsii nyt joukkoonsa innostunutta ja kehittymishaluista digitaalisen markkinoinnin harjoittelijaa! Tässä roolissa pääset osaksi ketterästi työskentelevää digimyynnin tiimiä ja saat erinomaisen mahdollisuuden oppia moderneista tavoista tehdä sisältömarkkinointia ja hakukoneoptimointia. Sisällöntuotannon ja hakukoneoptimoinnin lisäksi työpäiväsi sisältävät verkkosivujen päivitystä ja kehitystä, sähköpostimarkkinointia sekä muita erikseen sovittuja tehtäviä osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan. Tukenasi tehtävässä toimii Terveystalon Digimyynnin asiantuntija sekä muut kompaktin tiimin osaavat jäsenet.

Ideaalikandidaattimme tehtävään on digitaalisesta markkinoinnista kiinnostunut opiskelija, jolla on kyky tuottaa hyvää ja selkeää tekstiä. Tärkeäksi tehtävässä nousevat myös henkilökohtaiset ominaisuutesi, kuten motivoitunut asenne, oma-aloitteisuus työssä sekä kyky saada kiinni uusista asioista nopeasti. Näemme eduksi, jos sinulla on perusosaamista hakukoneoptimoinnista ja verkkosivujen päivittämisestä ja olet jo ehtinyt tutustumaan alaan myös työelämän kautta. Rohkaisemme sinua lisäämään hakemuksesi liitteeksi joitakin työnäytteitä kirjoittamistasi teksteistä, jotta voimme tutustua sinuun jo tässä vaiheessa paremmin! Harjoittelu voidaan sovittaa omaan tilanteeseesi ja opintoihisi sopivaksi: toivottu työmäärä on kolmesta viiteen päivään viikossa ja harjoittelun kesto voi olla esimerkiksi viisi kuukautta.

Hakijalta odotetaan:

  • Meneillään olevia tai hiljattain valmistuneita korkeakouluopintoja (esimerkiksi markkinointi, journalismi tai viestintä)
  • Kykyä tuottaa selkeää ja helposti ymmärrettävää tekstiä
  • Erinomaista suomen kielen taitoa
  • Oma-aloitteista työskentelytapaa, hyviä tiimityötaitoja sekä kykyä oppia nopeasti uutta
  • Analyyttisyyttä ja ongelmanratkaisukykyä
  • Kiinnostusta terveyden ja hyvinvoinnin aihepiirejä kohtaan

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Perustaidot hakukoneoptimoinnista
  • HTML:n perustaidot
  • Aikaisempi työkokemus alalta
  • Portfolio, joka sisältää näytteitä kirjoittamistasi teksteistä

Tarjoamme sinulle:

  • Osaavat työkaverit ja ketterät työskentelytavat
  • Mahdollisuuden oppia, kuinka sisältömarkkinointia ja hakukoneoptimointia tehdään moderneilla menetelmillä ja välineillä
  • Merkityksellisen työn organisaatiossa, jonka missio on taistella terveemmän elämän puolesta
  • Modernit toimitilat ydinkeskustassa (tällä hetkellä työ tapahtuu pääosin etänä)
  • Palkallisen harjoittelun
Mikäli tämä tehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 28.9. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/terveystalo-digitaalisen-markkinoinnin-harjoittelija-9-2020. Arvostamme myös työnäytteitä! Huomaathan, että käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla ja saatamme edetä prosessissa jo ennen hakuajan päättymistä.

Terveystalosta työnantajana voit lukea lisää osoitteesta https://www.terveystalo.com/fi/Yritystietoa/Terveystalo-tyontantajana . Hakuprosessia ja tehtävää koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Lisa Jokinen (050 599 1835, lisa.jokinen[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi Terveystaloon.

Julkaistu 25.9.2020
Takaisin ylös