Global Mobility-asiantuntija – KPMG, DL: 14.2.

Koetko jokaisen päivän mahdollisuudeksi kehittyä ja mennä eteenpäin? Nautitko, kun löydät monimutkaisuudesta selkeitä ratkaisuja? Haluatko olla mukana rakentamassa tulevaisuutta? Voit olla yksi meistä. KPMG on yksi maailman johtavista asiantuntijaorganisaatioista. Suomessa ja Virossa palveluksessamme on yhteensä yli 1400 henkilöä. Toimimme lähellä asiakastamme 22 paikkakunnalla Suomessa ja kahdella Virossa. Siirrämme osaamisemme arvoksi ja hyödyksi asiakkaillemme, henkilöstöllemme ja ympäröivälle yhteiskunnalle. Palveluihimme kuuluvat tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvontapalvelut. Haemme nyt Helsinkiin Global Mobility -asiantuntijaa osaksi kasvavaa People Services-tiimiämme. Tarjoamme asiakkaillemme kattavasti ulkomaankomennuksiin sekä muuhun ulkomaantyöskentelyyn liittyviä palveluita. Global Mobilityasiantuntijana keskeinen tehtäväsi on palvella asiakkaitamme toimeksiannoissamme asiantuntijana sekä osallistua palveluidemme myyntiin ja kehitykseen. Voit taustastasi riippuen toimia Junior tai Senior - tasoisissa tehtävissä. Asiakaskuntamme koostuu globaaleista yrityksistä ja julkisyhteisöistä, jotka lähettävät henkilöstöään komennuksille tai projekteihin eri puolille maailmaa. Työsi tehtäväkenttään kuuluu muun muassa: • Työlupaprosessien ja asettautumispalveluiden organisointi asiakkaillemme Suomessa ja eri puolilla maailmaa • Koordinointivastuu kansainvälisten ja paikallisten asiakkaidemme ulkomaankomennusten palveluprosessista • Yhteydenpito alihankkijoihin ja tiivis yhteistyö muiden KPMG-jäsenyritysten / toimistojen ja yhteistyökumppaneiden kanssa • Osallistuminen palveluidemme kehittämiseen ja myyntiin Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää Korkeakoulutasoista loppututkintoa sekä aiempaa kokemusta kansainväliseen liikkuvuuteen liittyvistä tehtävistä (esim. in-house Global Mobility, HR tai palveluntarjoaja) ja projektinhallinnasta. Olet proaktiivinen ja itsenäinen asiantuntija, mutta toimit mielelläsi myös osana tiimiä. Asiantuntijaroolin lisäksi sinulla on kiinnostusta asiakaspalveluprosessien tehokkaaseen läpiviemiseen ja osaamisesi jakamiseen muiden asiantuntijoidemme kanssa. Asenteesi on positiivinen ja nautit nopeasti muuttuvista tilanteista. Työskennellessäsi havaitset tarvittavat yksityiskohdat helposti, kokonaisuutta unohtamatta. Olet bisneshenkinen ja omaat myynnillisen ajatustavan. Sinulla on loistavat koordinaatiotaidot ja olet nopea, tehokas ja järjestelmällinen toimija. Hyvät kommunikointitaidot ovat välttämättömyys tehtävässä, edellytämmekin sinulta erinomaista suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa. Muu kielitaito on eduksesi. Tarjoamme Sinulle upean mahdollisuuden hyödyntää ja kehittää omaa osaamistasi huipputiimissämme osaamistasi vastaavalla tasolla. Pääset kokemusta omaavien asiantuntijoidemme rinnalla palvelemaan suomalaisten ja ulkomaisten asiakasyritystemme moninaistuvia tarpeita. Tule rakentamaan asiakkaidemme ja yhtiömme tulevaisuutta! Tehtävä edellyttää sinulta paljon, mutta olemme valmiita tarjoamaan sinulle tukemme, että pystyt parhaimpaasi. KPMG-talo sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa hyvien kulkuyhteyksien päässä. Lisäksi tarjoamme myös erinomaiset kehitys- ja koulutusmahdollisuudet, mukavat työkaverit ja mahdollisuuden monipuoliseen vapaa-ajan toimintaan sekä laaja-alaiset työhyvinvointia tukevat palvelut. Tarjoamme tehtävää sekä määräaikaisena (n. 12 kk) että vakituisena. Työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Lisätietoja tehtävästä, tiimistä ja KPMG:sta työnantajana antaa Anna Lindfors, puh. +358 20 760 3603. Tavoitat Annan parhaiten 6.2. klo 9-10 ja 10.2. 14-15 välisinä aikoina. Kerro meille tarinasi! Toimi nopeasti! Täytä hakemus osoitteessa www.kpmg.fi/rekry viimeistään 14.2.2019. Toimithan nopeasti, sillä voimme kutsua sinut tapaamaan meitä mahdollisesti jo ennen hakuajan päättymistä. Odotamme innolla hakemustasi! Hae työpaikkaa! 

Julkaistu 31.1.2020
Takaisin ylös