Harjoittelija, Nordic Product and Channel marketing team – IBM, DL: ASAP

Haemme markkinoinnista, viestinnästä ja kansainvälisestä liiketoiminnasta kiinnostunutta opiskelijaa IBM:n markkinointiin. Olet mahdollisesti jo opintojesi loppuvaiheessa (n. vuosi valmistumiseen) ja sinulla on suuri kiinnostus kansainväliseen liiketoimintaan. IBM on kognitiiviseen tietojenkäsittelyyn ja pilvialustoihin erikoistunut teknologiayritys, joka tukee asiakkaidensa ja kokonaisten toimialojen digitaalista transformaatiota. Uudet innovaatiot ovat strategiamme ydin, ja tarjoamme toimialakohtaisia ratkaisuja kognitiivisen tietojenkäsittelyn, pilvipalveluiden, big datan, analytiikan, mobiliteetin, sosiaalisen liiketoiminnan ja tietoturvan alueilla. IBM toimii yli 170 maassa. Tarjoamme sinulle näköalapaikan kansainvälisen yrityksen osaavassa ja aikaansaavassa markkinointi- ja viestintätiimissä. Pääset toteuttamaan yhdessä tiimimme kanssa monipuolisesti erilaisia markkinointiviestinnän taktiikoita ja kampanjakokonaisuuksia: painopisteemme on digitaalisessa markkinoinnissa, sosiaalisen median hyödyntämisessä sekä tapahtumissa. Vastuuta annamme kykyjesi mukaan. Odotamme sinulta proaktiivista ja innostunutta asennetta sekä kiinnostusta IT-alaan. Ymmärrät myös tietotekniikan ja tietotekniikkapalveluiden roolin ja vaikutukset liiketoiminnan kehittämisessä ja kilpailukyvyn parantamisessa. Hyvät sosiaaliset taidot, tarkka ja kunnianhimoinen ote työhön sekä organisointikyky hektisessäkin ympäristössä ovat avaimia tehtävässä menestymiselle. IBM:n markkinointiharjoittelijalta odotetaan näkemystä tavoitteellisen markkinointiviestinnän merkityksestä liiketoiminnalle ja kykyä työskennellä ulkomaisten kollegojen kanssa. Lisäksi sujuva englannin kielen taito ja viestinnällinen osaaminen erityisesti tekstintuottamisen alueella ovat edellytyksiä työhön. Etsimme henkilöä, joka on sosiaalinen, omatoiminen, organisointi- ja aloitekykyinen. Pystyt koordinoimaan useampia projekteja yhtäaikaa, mutta näet silti kokonaisuuden. Osaat tuottaa tekstiä ja esityksiä sekä analysoida suunnitelmia ja tuloksia, ja olet tarkka työssäsi. Kaikki kokemus markkinoinnin suunnittelusta, toteutuksesta ja datan analysoinnista katsotaan eduksi. Kyky strategiseen ajatteluun ja kokonaisuuksien hahmottamiseen auttaa sinua onnistumaan tehtävässä. Tehtävä on osa- ja määräaikainen. Viikkotuntimäärä on maksimissaan 30 tuntia. Sopimus solmitaan vuodeksi ja toivottu aloitusaika on maaliskuun alusta. Required Technical and Professional Expertise At least 2 years experience in MS Office tools Basic knowledge in marketing and communications Basic knowledge in project work Fluent Finnish language skills Preferred Tech and Prof Experience - EO Statement IBM is committed to creating a diverse environment and is proud to be an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation, national origin, genetics, disability, age, or veteran status. IBM is also committed to compliance with all fair employment practices regarding citizenship and immigration status. Preferred Education: Bachelor's Degree Commissionable: No Lue lisää ja hae paikkaa tästä

Julkaistu 26.1.2019
Takaisin ylös