Taloushallinnon aloitteleva asiantuntija – tässä sinulle haastava ja kehittävä osa-aikainen rooli! Haemme nyt taloushallinnon koordinaattoria yritykseen nimeltä Berlitz Language Services. Työ vaatii sinulta jo hieman kokemusta taloushallinnon tehtäväkentästä ja tarjoaa mahdollisuuden kasvattaa omaa uraa mielenkiintoisessa yrityksessä. Pääset työskentelemään kansainvälisessä tiimissä ja monikulttuurisessa työyhteisössä, jossa sekä paiskitaan töitä että nauretaan paljon. Olet mahdollisesti loppuvaiheen opiskelija soveltuvalta alalta tai elämäntilanteeseesi sopii muuten osa-aikatyö. Hae nyt, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!

Kuvaus

Tässä tehtävässä pääset hoitamaan monipuolisesti eri taloushallinnon tehtäviä, pitäen sisällään muun muassa laskutusta, maksujen käsittelyä, veroilmoituksia sekä myynnin seurantaa. Etsimme eritoten henkilöä, jolla on jo kokemusta palkkahallinnosta, mutta muihin tehtävässä listattuihin asioihin tulet saamaan tukea. Muu taloushallinnon tiimi on levittäytynyt Suomen ulkopuolelle ja toimit aktiivisesti yhteistyössä heidän kanssaan. Ympärilläsi on rento ja huumorintajuinen työyhteisö ja lähimmät kollegasi tukevat sinua parhaansa mukaan. Tässä työpaikassa sinulla on mahdollisuus kasvattaa uraa vastuullisempaan ja kansainväliseen suuntaan, ja toivommekin, että olet aidosti innostunut taloushallinnosta ja valmis sitoutumaan pidemmäksi aikaa! Tässä tehtävässä työskentelet n. 3 päivää viikossa.

Tarjoamme

  • Kansainvälisen ympäristön
  • Mahdollisuuden luoda oma uratarina Berlitzin sisällä
  • Joustavan ja notkean työyhteisön ympärillesi
Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä

Työtehtävä

  • Palkkahallinto
  • Laskutus
  • Tiliöinti ja maksujen käsittely
  • Myynnin seuranta (myynnille strateginen partneri)
  • Kassavirran seuranta
  • Talouden ennakointi
  • Veroilmoitukset

Etsimällämme henkilöllä on

  • Soveltuva korkeakoulututkinto tai opinnot loppusuoralla (AMK)
  • Aikaisempaa kokemusta palkkahallinnon tehtävistä
  • Erinomainen Excel-osaaminen
  • Hyvä taidot muissa Office 365-ohjelmissa
  • Halu matkustaa töiden puitteissa 1-2 krt vuodessa
  • Sujuva suomen tai ruotsin kielen taito
  • Erinomainen englannin kielen taito
Eduksi katsotaan viron kielen taito ja tuntemus taloushallintoon liittyvistä säädöksistä Virossa. Etsimämme henkilö on:
  • Oma-aloitteinen ja itsenäinen
  • Asenteeltaan ahkera ja reipas
  • Itsevarma ja idearikas
  • Tiimiorientoitunut ja tarkka

Muuta tietoa

  • Aloitus: Sopivan henkilön löydyttyä
  • Kesto: 12 kk, 15-25 h/vko
  • Sijainti: Helsinki
  • Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Berlitzin puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.
Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Berlitz Language Services on maailman johtava kieli- ja kulttuurikoulutuspalveluiden tarjoaja, jolla on toimintaa yli 70 maassa. Yli sadan vuoden kokemus globaalisti ja kattava palvelutarjontamme antaa eväät kansainvälisille asiakkaillemme puhua samaa kieltä liikekumppaneidensa kanssa ja ymmärtää heidän kulttuuriaan.