Taloushallinnon assistentti – OGOship, DL: 19.2.

OGOship on verkkokaupan logistiikan edelläkävijä. Yhtiö rakentaa globaalia toimitusverkostoa verkkokaupoille, jonka tarkoituksena on mahdollistaa PK-yritysten liiketoiminnan laajentamisen globaalisti, mutta ympäristöystävällisesti. Yhtiö on pieni kasvuyritys, joka on laajentanut toimintaansa voimakkaasti viimeisten vuosien aikana. Yhtiön pieni ja dynaaminen tiimi työskentelee toimistoilla Helsingissä, Tampereella ja Göteborgissa. Verkkokauppojen logistiikkaratkaisuihin erikoistunut OGOship etsii nyt taloushallinnon assistenttia tiimiinsä. Tässä roolissa toimit erilaisissa taloushallinnon avustavissa tehtävissä ja työtehtäviisi kuuluu mm. osto- ja myyntireskontran hoitoa. Olennainen osa tehtävää on myös laskujen hyvitysten maksaminen sekä asiakkaiden kysymyksiin vastaaminen sähköpostitse. Käytät työssäsi eri järjestelmiä ja työkaluja, kuten Procountoria ja Exceliä. Työnkuvaa on mahdollista jonkin verran räätälöidä oman osaamisesi mukaan, joten jos olet kiinnostunut kehitystyöstä tai esim. järjestelmien kehittämisestä – hienoa! Toivomme, että olet opinnoissasi suuntautunut taloushallintoon tai muuhun relevanttiin alaan ja kartuttanut jotain taloushallinnon kokemusta esimerkiksi kesätöiden kautta. Työotteeltasi olet tarkka ja täsmällinen, etkä vierasta rutiineja. Autat mielelläsi muita ja tartut oma-aloitteisesti toimeen.  Tehtävä vaatii hyvän suomen ja englannin kielen osaamista. Tehtävä tarjoaa hyvän tilaisuuden uransa alussa olevalle työskentelemään monipuolisten taloushallinnon tehtävien parissa. Tiiviissä viiden hengen tiimissä apu on tarvittaessa lähellä ja pääset oppimaan osaavilta kollegoiltasi. Toivomme, että pystyt aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian.

Tarjoamme sinulle:

  • Monipuolisen tehtävän ja mahdollisuuden kehittää taloushallinnon osaamistasi sekä OGOshippiä eteenpäin
  • Osaavan tiimin tuen, jossa apu on lähellä ja hierarkia on matala
  • Mahdolliset etenemismahdollisuudet
  • Tilaisuuden päästä kehittämään sisäisiä prosessejamme eteenpäin
  • (Maaliskuusta alkaen) uudet ja modernit toimitilat Pasilan Triplassa hyvien kulkuyhteyksien päässä

Hakijalta odotamme:

  • Soveltuvia opintoja (esim. tradenomi, laskentatoimi tms.)
  • Kokemusta jostakin taloushallinnon avustavista tehtävistä (esim. kesätöiden kautta)
  • Tarkkaa ja oma-aloitteista työotetta
  • Sujuvia IT- ja Excel-taitoja
  • Sujuvaa suomen ja hyvää englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsomme:

  • Osaamisen Procountorista tai vastaavanlaisista ohjelmista
Oletko sinä etsimämme taloushallinnon assistentti OGOshipin tiimiin? Lähetä hakemuksesi, sekä CV:si viimeistään keskiviikkona 19.2.2020 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta osoitteessa: https://apply.atalent.fi/ogoship-taloushallinnon-assistentti-2-2020. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän. OGOshipistä voit lukea lisää osoitteessa: ogoship.com. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Vanhempi rekrytointipäällikkö Cécil Fagerström (puh. 050 5053170, cecil.fagerstrom[ät]atalent.fi). Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme OGOshipin palvelukseen. Hae työpaikkaa! 

Julkaistu 15.2.2020
Takaisin ylös