Alumnitoiminta

Liity alumnitoimintaan ja sähköpostilistalle tästä.

Tälle Boomin alumnisivustolle on koottu info siitä, miten voit valmistuneena boomarina osallistua vanhan ainejärjestösi toimintaan joko tietämyksellisesti, rahallisesti tai työpanoksellasi.

Sivusto sisältää lyhyet esittelyt yleisimmistä alumnitoimintatavoista. Mikäli asiaan tutustuttuasi koet, että haluat kantaa oman kortesi kekoon, täytä sivun lopusta löytyvä ”Alumniksi Boomiin” -lomake. Mikäli haluat tukea Boomin toimintaa vielä jollain muulla tavoin, jota ei listasta löydy, ilmoita ideastasi osoitteeseen hallitus@boomi.fi.

Alumnitapahtumat

Valmistuneille boomareille on pyritty järjestämään monipuolisia tapahtumia  säännöllisesti ympäri vuoden. Tavoitteena on lähinnä tarjota alumenille vapaamuotoiset puitteet vanhojen opiskelutoverien tapaamiseen ja kontaktien verestämiseen ilman sen suurempia muodollisuuksia.

Alumnikalenterissa on vuonna 2019 muun muassa alkuvuoden alumnipöytäjuhla, alumniafterwork, alumnien vappupiknik, joka kesäkuukauden ensimmäisen perjantain afterwork, rapujuhlat, Boomin asiaviikon alumni-ilta ja loppuvuoden alumni-ilta. Tapahtumia järjestetään vaihtelevasti Tampereella ja Helsingissä. Toiveita tapahtumista voi lähettää osoitteeseen alumni@boomi.fi.

Sähköpostilista

Boomin alumnitoiminnasta tiedotetaan alumnilistalla alumni@boomi.fi. Tiedotteita lähetetään vain koskien alumneja ja niitä tulee listalle maksimissaan 1/kk. Listalle liittyminen ja siltä poistuminen hoituvat lähettämällä asiasta sähköpostia osoitteeseen alumni@boomi.fi.

Sosiaalinen media

Ajantasaisin tieto tapahtumista ja alumnien kuulumisista löytyy Boomin alumnit Facebook-sivulta.

Mikäli haluat pysyä perillä tämänhetkisestä toiminnasta, on Boomi läsnä seuraavissa sosiaalisen median kanavissa: Facebookissa, Twitterissä, LinkedInissä sekä Instagramissa.

Yritysyhteistyö

Boomin yhteistyö yritysmaailman kanssa on monipuolista: perinteisen näkyvyyden ja opiskelijoiden tavoittamisen lisäksi haemme jatkuvasti kumppaneita yrityselämän case-harjoitusten toteuttamiseen, joista yritykset saavat toteuttamiskelpoisia ideoita ja opiskelijat arvokasta käytännön kokemusta sekä kontakteja työelämään tulevaisuuden varalle.

Boomi on myös oivallinen rekrytointikanava, etsitpä sitten opinnäytetyön tekijää, harjoittelijaa, uran luomista yrityksessäsi tai vaikka vain suorittavan työn tekijää esimerkiksi opintojen oheen. Boomarit ovat työntekijöinä asiantuntevia ja nälkäisiä. Ei pidä myöskään unohtaa, että boomarin tarpeet voi tietää parhaiten vain toinen boomari. Lisätietoa yhteistyömahdollisuuksista saat osoitteesta yrityssuhteet@boomi.fi.

Konsultointi Boomiin liittyvissä asioissa

Jos haluat olla osaltasi tukemassa Boomi ry:n toimintaa esimerkiksi sähköpostitse tai puhelimitse, voit kertoa meille oman osaamisalueesi ja ehdotuksesti asioista, joissa voisimme saada konsultaatiota.

Osallistuminen opetuksen toteuttamiseen

Ole mukana tekemässä boomareista entistä parempia työntekijöitä! Boomi ry toimii linkkinä yliopiston ja kauppatieteiden alumnien välillä. Jos yrityksesi kaipaa uusia ideoita käynnistäessään uutta liiketoimintaa, mikäs sen parempi kehitysfoorumi kuin joukko valmistumista lähestyviä markkinoinnin opiskelijoita.

Jos sinua on mahdollista hyödyntää esimerkiksi tuntiopettajana tai vierailuluennoitsijana, kerro osaamisesi meille ja vaadimme yliopistolta osaamisesi käyttöä. Tätä kautta olet rakentamassa Tampereen yliopiston johtamiskorkeakoulusta kansainvälistä huippuyksikköä.

Kannatusjäsenyys

Boomin kannatusjäsenyyden hinta on 50 € vuodessa. Tällä rahalla tuet tamperelaisia kauppatieteiden opiskelijoita ja lisäksi saat Boomin ainejärjestölehti VapaaBoomarin kotiisi 5 kertaa vuodessa. Kannatusjäseneksi liityt maksamalla summan Boomin tilille FI7721211800017301. Viestikenttään viesti ”Kannatusjäsenyys Etunimi Sukunimi” sekä yhteystietosi (osoite, johon haluat lehden postitettavan).

Liity alumnitoimintaan ja sähköpostilistalle tästä.