eCommerce & Customer Service Trainee – Terveystalo, DL: 14.2.

erveystalo etsii nyt eCommerce & Customer Service Traineeta osa-aikaiseen ja määräaikaiseen työsuhteeseen! Liityt osaksi osaavaa ja kehittyvää kuuden hengen verkkokauppa-tiimiä ja työskentelet läheisesti myös erilaisten sisäisten tiimien sekä Terveystalon verkkokaupan asiakkaiden kanssa. Tehtävässäsi pääset oppimaan ja kehittymään kasvavalla liiketoiminta-alueella asiakaspalvelun sekä Terveystalon verkkokaupan kehittämisen parissa.

eCommerce & Customer Service Traineena tehtäväsi tulevat painottumaan ensisijaisesti verkkokaupan asiakaspalvelutyöhön ja käsittelet esimerkiksi verkkokaupan tuotteisiin ja palveluihin sekä niiden laskutukseen liittyviä yhteydenottoja sähköpostitse. Asiakaspalvelutehtävien ohella pääset osallistumaan myös monipuolisiin Terveystalon verkkokaupan ylläpidollisiin tehtäviin, kuten tuote- ja laskeutumissivujen luomiseen ja päivittämiseen, tilausvahvistusten kirjoittamiseen sekä yleisesti verkkokaupan kehittämiseen. Sinulla on myös mahdollisuus päästä osallistumaan kampanjasuunnittelun ja konversio-optimoinnin tekemiseen sekä Terveystalo-sovelluksen tuotesivujen luomiseen. Tuotteet ja palvelut, joiden parissa pääset työskentelemään verkkokaupassa ja asiakaspalvelussa, ovat muun muassa erilaiset laboratoriopaketit ja valmennukset sekä vitamiinit ja ravintolisät.

Saatat olla etsimämme henkilö, mikäli olet korkeakouluopintojesi (YO/AMK) alkuvaiheessa. Tehtävässä menestymisen kannalta tärkeää on itseohjautuva työskentelyote, vahvat tiimityöskentelytaidot sekä halu oppia lisää verkkokaupasta ja digitaalisesta markkinoinnista. Katsomme eduksi aikaisemman työkokemuksen asiakaspalvelusta sekä Shopify-alustasta, jolla verkkokauppa toimii. Kyseessä on osa-aikainen ja määräaikainen työsuhde, jossa tulet työskentelemään noin 15-25 tuntia viikossa. Työllistyt tässä tehtävässä aTalent Recruitingin työntekijäksi Terveystalolle.

Terveystalo tarjoaa sinulle:

  • Mielenkiintoisen tehtäväkentän yhdellä Suomen halutuimmalla työnantajalla
  • Ammattitaitoisen ja sitoutuneen työyhteisön, jota yhdistää vahva yhteinen missio: taistella terveemmän elämän puolesta. Terveystalo ei vain räätälöi hoitoa asiakkailleen, vaan pyrkii luomaan terveempää yhteiskuntaa
  • Mahdollisuuden päästä kehittämään omaa asiantuntijuuttasi verkkokaupan kehittämisessä ja ylläpidossa sekä asiakaspalvelussa
  • Ketterän työyhteisön sekä auttamis- ja yhteistyöhaluiset kollegat
  • Joustavat työskentelytavat ja 100% etätyömahdollisuuden

Hakijalta odotetaan:

  • Tehtävään soveltuvia korkeakouluopintoja (YO tai AMK), esim. kaupalliselta alalta
  • Itseohjautuvaa ja aktiivista työskentelyotetta sekä intoa ja halua oppia uutta
  • Vahvoja tiimityöskentely- ja vuorovaikutustaitoja sekä rohkeutta kysyä tiimiltä neuvoa tarvittaessa ja tuoda esille myös omia ideoita
  • MS Office -työkalujen osaamista
  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Aikaisempi työkokemus asiakaspalvelusta
  • Markkinoinnin opinnot tai aikaisemmat markkinoinnin harjoittelujaksot
  • Digitaalisen markkinoinnin tai verkkokauppa-työkalujen tuntemus

Tunnistitko itsesi kuvauksesta? Hienoa! Lähetä ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi viimeistään 14.2.2023 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset. Etenemme sopivien hakijoiden kanssa jo hakuaikana, joten haethan tehtävään mahdollisimman pian!

Terveystalosta voit lukea lisää osoitteessa: https://www.terveystalo.com/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Anni Nurmi (+358 50 304 2987, anni.nurmi@atalent.fi).

Hae paikkaa täältä.